Skygga fåglar

Publicerat: 2012-05-07 Kl: 19:32:13 | I kategori: Allmänt


I morse var den här vår "hushäger", men den är ju så skygg att den blir rädd när vi rör oss inne i huset. Att öppna dörren eller fönstret för att fota är inte att tänka på! Så jag fotade genom fönstret innan den flög sin kos.




Men innan dess så mötte jag en liten svala när jag hämtade tidningen.



Efter jobbet var det dags för en tur till optikern för att kolla hur test linserna fungerade och det var ju prima det!
De är lätta att sätta i efter som de inte är så sladdriga och ändå glatta och sköna.

Idag hade Curves i Åkersberga Tjejkväll med massor av aktiviteter, nackmassage, manikyr, provsmakning av mumsiga mellanmål, möjlighet attt prova härliga underkläder......

Självklart passade jag på efter mitt träningspass! Det passade ju bra med lite kesella spetsat med vaniljproteinpulver, skivade jordgubbar och mandelströssel på! Eller vad sägs om keso, skivad banan och cocos.......

 

Nu laddar vi för hockeykväll här hemma, kram på er!

 

Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

vackra bilder och tack för att du vill medverka i min tävling, kul

2012-05-07 @ 21:33:42
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: jjessica

Tack söta=)) Ja, startade bokstavs promenaderna på vad jag trodde var vårkanten, men fick ett jättebakslag och nu är jag tillbaka;) Härliga bilder du fick på Hägern!!

Tjejkväll är inte fy skam.

Härlig tävling oxå, där ska jag försöka vara med i kväll=))

2012-05-08 @ 10:34:03
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Emma Sandberg

sv: hejhej =)



Jag har så mycket jobb just nu att körkortet ligger just nu på hyllan men känner mig säker på att jag inte är långt ifrån att boka en uppkörning och skrivning när som helst.. bara tiden finns ;) .. Jag hade bokat båda sakerna men tyvärr är jag feg nog att jag avboka i sista sekund då jag är en osäker varelse ;P



Krami

2012-05-09 @ 19:40:18
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0