Veckan som gått.

Publicerat: 2012-03-10 Kl: 13:08:58 | I kategori: Träning


I väntan på påskliljorna ute i rabatten köpte jag de billiga i knippen på mataffären blandar upp dem med lite blåbärsris som jag plockat på tomten, då blir det vårligt och fint. Vänta någon dag och se när de har slagit ut så är det ännu finare!
Den här veckan har det blivit tre tränings tillfällen på gymmet, yes! och idag lite jogging, känne mig riktigt nöjd med veckans dos! Jag har tänkt vara i god form tills isen går upp och kajaken kan sjösättas.
I eftermiddag ska vi på tårtkalas och jag har varit och köpt present, en legoambulans.
Ha en fortsatt fin lördag!
Kommentarer
Postat av: Tiina

Fin bukett! Jag brukar också plocka in blåbärsris, bra att du påminde mig. Tappade en handske när jag spårade med Doris igår, där bakom huset finns stora blåbärsdjungeln. Ska leta handske o klippa ris. Hmm, undrar om prinsessan vill följa med?

2012-03-11 @ 10:49:16
Postat av: Carina

Här kan du tävla om presentkort på leksaker! Välkommen!!

http://familjenhenemo.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-ett-presentkort-hos-lajbansson.html

2012-03-11 @ 15:22:13
URL: http://familjenhenemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag såg att Prinsessan fann din handske! Duktig flicka!

2012-03-11 @ 15:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0