Första arbetsdagen efter lovet

Publicerat: 2012-03-05 Kl: 18:00:31 | I kategori: Jobb


Tänk vad fort man anpassar sig till ledighet? Jag som bruker vara vaken när klockan ringer, sov som en stock i morse!
När jag skulle svänga in på parkeringen fick jag syn på en buss som försökte vända mitt på vägen! Ni kanske undrar hur det gick? Chauffören la i backen och satsade på busskuren på andra sidan gatan som "is no more". Den står och vinglar och allt glas är krossat, jätte röjet och så klagar vi på att ungdomarna förstör på helger och nätter?

 

Efter jobbet drog jag och tränade, först på plats när de öppnade kl.16.00! Då kan man få vara med och välja musik om man vill ; )

Det är ju suveränt koncept hela kroppen får sig en genomkörare på 30 min och sedan är det bara att stretcha.

 

När jag kom hem var det kors i taket för då hade maken börjat med middagen! Han som nästan aldrig gör annat än frukost, bacon och ägg och korv med bröd!

 

Ha en härlig måndag kväll! Själv ska jag se på "30 grader i februari".

Kommentarer
Postat av: Tiina

Va, menar du busskuren vid skolan? Bra jobbat av Micke P!

2012-03-05 @ 19:28:10
Postat av: Sofie Persson

Buss kuren vid ALCEA ; )

2012-03-05 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0