Testpilot!

Publicerat: 2013-02-27 Kl: 18:59:30 | I kategori: Allmänt


                                 
 
 
  Nu har jag haft turen att få testa ICA finast falukorv!!! Mums!
 
Jag återkommer när jag har hämtat ut min falukorv.
 
Det har ju varit fantastisk väder den här veckan, visste jag inte bättre skulle jag tro att det var närmre påsklov än sportlov! Det har till och med blivit både lunch och fika ute i solen! 
 
Jag har haft besök av havsörnar på isen utanför oss, jag tror att det är ett rådjur som har gått ner sig i isen och sedan frusit fast, hemskt men mumma för örnar och rävar.
 
 
 
Eftersom det är så fint väder har vi passat på att köpa nya utemöbler till vårt uterum, nu ska vi hitta en matta också. Vi hittade möblerna av en slump på en jätte härlig outlet affär i Arninge, 
 
 
 
Herr pelikan som jag träffade på stranden i Aruba får avsluta dagens blogg. 
 
Kram på er alla!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0