Tillsammans!

Publicerat: 2012-03-28 Kl: 17:44:07 | I kategori: Allmänt


Min man tycker att vi ska göra allt tillsammans, så här om morgonen kom han glidande med ett korsord och sa här kan du titta på eftersom tidningen inte har kommit.

Det är bara det att när jag ska till jobbet har jag inte riktigt tid att lösa korsord!
Dessutom kommer han med stolen och sätter sig med repliken, vi ska ju göra allt tillsammans.....
Låt mig äta min frukost ifred!!!!
Jag vet att han skojar och han är rätt så charmig när han gör det, men det är kul att skoja om.
Tranorna visade sig inte i morse men idag på eftermiddagen stod dom och betade på en åker, på ett betryggande avstånd för mig att fota! Men det är väl inte av en slump de har valt det avståndet från oss människor?...
En av våra kollegor på jobbet har fått barn så jag fick i uppdrag att köpa presenten, med nöje sa jag.
Det blev en fin liten speldosa som man kan slita, dra och tugga på!
Jag köpte ett par långbyxor också tunnt jeanstyg och "hängslen". Känner mig nöjd med köpet!
Kommentarer
Postat av: Victorias fotovärld

Vad roligt att du fick se tranorna idag! Fin bild det blev!



Haha, vad gulligt av din man som vill göra allt tillsammans!

2012-03-28 @ 19:27:57
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/
Postat av: mamski

nämen hej kompis - hittade detta via Monas Universum ;-) kram kompis

2012-03-29 @ 00:09:13
Postat av: Babydjungeln - Jeanette

Åh så fina tranbild och skönt med en man med humor

2012-03-29 @ 11:43:56
URL: http://www.babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0