Sommarsol!

Publicerat: 2012-07-25 Kl: 20:01:24 | I kategori: Allmänt


Nu äntligen har den kommit sommarvärmen, igår var det härligt varmt och skönt att sitta ute hela kvällen till sent på natten.
 
 
Vi började med att ta en tur med Norrskär,
där åt vi middag medans den svängde runt bland skärgårdens öar.
 
På vägen hem från staden stannade vi hos våra vänner i Täby och där blev vi sittandes ute till långt efter midnatt! Jag kan inte minnas när det senast var så skönt ute.
 
Idag inledde jag dagen med en härlig tur i kajaken, det var några andra paddlare ute och lite fåglar.
 
När jag kikade in i fönstret på gäst toaletten så hittade jag en gigantisk Vårtbitare! Hur har den kommit in där? Fönstret går inte att öppna...hmm....
 
 
När jag tröttnade på att lata mig eller att läsa, tänkte jag att jag skulle meta lite. Då får man gräva mask, men masken ville inte bli uppgrävd! Men skam den som ger sig det var bara att gå lös på potatislandet och se där fanns det maskar!
Nu skulle storfiskaren skrida till verket med den lilla metreven.....
Resultat: .....
 
  
 
6 abborrar, 1 mört och 1 braxen! Men alla fick hoppa tillbaka i plurret!
 
Ha en skön kväll, kram på er!
               
 
Kommentarer
Postat av: Mamma

Gilla o gtack för i dag <3

2012-07-25 @ 21:31:40
Postat av: Fnulan

Som vanligt vackra bilder!!!

2012-07-27 @ 01:07:41
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan
Postat av: Fnulan

Saknar.....

2012-08-06 @ 23:17:39
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0