Sommaraktiviteter

Publicerat: 2012-07-11 Kl: 20:45:51 | I kategori: Allmänt


Nu när det är sommar och inte jätte bra väder så får man göra det bästa av saken. Sagt och gjort jag har köpt ett par regnbyxor och en "myggburka"!
 
 
Inte snygg men super bra!!!!
 
 
Nu slipper jag bli blöt på benen när det rinner från regnjackan!
 
Jag har plockat både kantareller och blåbär utan att bli uppäten av myggen!
 
 
Nu ikväll fick dotterns pojkvän en fin liten gädda på drygt två kilo, nu ska vi hitta någon som vill ha den ...
 
 
Blommorna i trädgården är vackra nu och det gäller att njuta medans man kan för man vet inte när rådjuren är framme och mumsar i sig härligheten!
 
Jag har fått tipset att spraya hårspray på knoppar och blobbor på kvällen för det gillar inte rådjuren! 
Jag håller på och testar Lindahls Mymoment drick yoghurt, den är lite svår att få tag på, jag har hittat blåbäroch den är så god!
 
 
 
Nu hoppas vi på sol och bad!
 
 
Kommentarer
Postat av: Linn

Hej mamsen! Myggburkorna var toppen, tur man har en så uppfinningsrik mamma <3<3<3<3
Puss puss!

2012-07-12 @ 20:10:10
Postat av: Fnulan

Vi tar gäddan!! Och jaaaa vackra Skåne!!

2012-07-14 @ 22:31:08
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan
Postat av: Jessica Högberg

Du får göra gäddqueneller... =))

2012-07-15 @ 14:57:48
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Jessica Högberg

Det är verkligen jättesvårt att komma igång... vet inte riktigt när man "ska" börja heller, hostar ju ganska bra på nätterna fortfarande... Men jag tar dessa tre dagar med 10-åringen som vila och kör igång sen=)) Hoppas foten blir bra snart!! Kramen

2012-07-16 @ 10:26:59
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0