Snö!

Publicerat: 2012-12-08 Kl: 19:42:41 | I kategori: Allmänt


Vilket väder vi har haft den här veckan! Nu när snön ändå är hä så kan den väl få ligga kvar..... Men det vore bra om alla flyttade sina bilar så att parkeringarna blev skottade. Idag var det kaos i Vaxholm Julmarknaden gjorde inte saken bättre.
 
Jag tog mig en tur på Vaxholms golfbana idag, härlgt väder och fina spår! Men jag gissar att det blir träningsvärk i morgon eller på måndag så här efter första långpasset.
 
 
Jag har haft turen att bli utvald att få testa Dove Pure Sensitive genom 
 
Hoppas att ni som blir Buzzade kommer att tycka om Dove lika mycket som jag!
 
När det snöade som värst i onsdags kom det ca. 50 cm och idag tog jag tag i projektet skotta balkongen! Det tog sin lilla tid men nu är det klart, kan vara skönt att det är klart om vädret slår om.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0