Höst

Publicerat: 2012-08-22 Kl: 20:26:24 | I kategori: Allmänt


Hej alla bloggvänner! hur har ni det i sensommar - höst vädret? Det är ju fortfarande varmt och skönt även om det inte är full sol.
 
 
Jag plockar en skvätt kantareller var och varannan dag när jag tar en sväng i skogen, idag hade till och med trattkantarellerna tittat fram!
 
 
På jobbet har allt kommit igång ordentligt och allt börjar falla på plats, det är riktigt skönt med fasta rutiner igen. 
Jag har fått lite nya arbetsuppgifter och nya utmaningar så det är extra roligt och krävande. 
 
 
Vi har mycket djur hemma hos oss, det är många olika fåglar, rådjur och rävar, ett mindre zoo.
 
 
Jag avslutar med en liten citronfjäril på Enchinean, hoppas ni får en skön kväll!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0