Hur svårt kan det vara?

Publicerat: 2012-04-19 Kl: 20:12:53 | I kategori: Jobb


Nej nu måste jag få gnälla lite, som jag har berättat är jag data ansvarig på skolan där jag jobbar. Nu sitter jag och laddar om en massa pc och känner att det är lite nog.... Då kommer det en mac som en liten sötnos till elev har rensat på det mesta av innehåll, morr!
Vi har haft problem med laddare/nätsladdar som "bara försvinner" en mac laddare från data vagnen var plötsligt borta!
Idag på em. var en av Mac datorerna borta? Hur svårt kan det vara att lämna tillbaka saker?
Har ni några bra tips på hur man ska komma tillrätta med detta problem?
Det känns som om det är nonchalans och slarv.
Passar bra till helgen tycker jag!
Nej nu slutar jag gnälla och tänker på att det är fredag i morgon, vilket betyder att jag jobbar lite kortare och sedan tränar jag innan hemfärden och soffläge intas!
Kramar på er!
Kommentarer
Postat av: Linn

Användarnamn och lösen-krav på alla datorer, samt att bara vissa användar har behörighet till dessa?

2012-04-20 @ 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0