Bilprovningen och lingonsylt

Publicerat: 2012-04-11 Kl: 19:55:42 | I kategori: Allmänt


Idag har jag varit riktigt effektiv och inte.....
Jag började med att slöa i sängen med tidningen och en kopp kaffe, m.m.m....
Åt frukost, tvättade en maskin med tvätt och hängde upp den.
Sedan åkte jag till gymmet och tränade, yes, idag igen!
Sedan var det dags att följa med lilla mamma och hennes röda bil till bilprovningen i Vallentuna.
Det gick nästan bra, mittbältet bak ville inte samarbeta! Vilket gjorde att bilen skulle tillbaka på ombesiktning, suck!
Viken tur att det finns duktiga bilmekaniker som grannar till bilprovningen! Dom här tog sig tid och hjälpte till så vi fick det fixat på en gång! Tack Jhonny på Bilmetropolen!
http://www.bilmetropolen.nu/
Sedan körde vi tillbaka till Bilprovningen och fick komma in och godkända papper denna gång!
När jag kom hem hade jag tänkt att baka matbröd, men det blev inte så.
Jag kokade lingonsylt istället!
Ha en skön onsdag kväll!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra med FIXAR tjänster Tack <3/mamma

2012-04-11 @ 22:30:53
Postat av: tess

Ja så är de för mig när det gäller mitt jobb i vården. Jag får gå hem. Det får inte de som bor med varandra där. Men när de gäller ens egna barn så kan man inte gå.... eller stänga. Även om man inte tillbringar dygnets alla timmar med sitt barn så har man ständigt saker kring barnet. Alltid. Även när man jobbar så ringer det och det är saker som ska göras. Hela tiden.



Men det ger mig massor också. Allt är inte negativt.

2012-04-12 @ 10:13:25
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0