Testpilot!

Publicerat: 2013-03-06 Kl: 18:39:08 | I kategori: Allmänt


 
Nu har jag testat ICA´s extra fina falukorv och den var super god! Inte nog med det nu har jag fått äran att testa kockens 70% chokladmousse!
Det passar väl perfekt nu till helgen, lite hallon och en klick grädde.......m.m.m.m.m.
 
Är det fler än jag som har noterat att våren är på gång? Med stort G ???? Varma dagar men kalla nätter, snön smälter och isarna försvinner. Fåglarna kvittrar tidigt på morgonen och det ljusnar tidigare än förr.
 
Visst blir man glad!
 
Vår kramar på er!
 
Kommentarer
Postat av: AnnA

Så fin tolkning av den härliga blå färgen!
Hälsn
AnnA

2013-03-10 @ 20:13:26
Postat av: ulla winberg Mormor

Fina bilder som vanligt

2013-03-11 @ 07:57:31
Postat av: Mias Mix

Jag har också fått äran att bli testpilot för chokladmoussen, men har inte hitta den i någon affär här ännu. Har du hunnit prova den?

2013-03-11 @ 11:52:42
URL: http://miasmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0