Lidingö Loppet och andra helg aktiviteter

Publicerat: 2012-09-30 Kl: 20:22:12 | I kategori: Allmänt


Reflektioner och funderingar från sista helgen i september......
 
 
Lördagen tillbringades delvis på Lidingö där vi beundrade alla härliga duktiga löpare! 
Det var regnigt, grått men lite sol tittade fram lite nu och då. Gräset var nästan lervälling....
 
Det var blandade miner och gester vid målgång.
 
      
 
Söndagen ägnades åt en härlig morgon promenad i det friska vackra vädret, dagens tur gick runt Kullön. 
 
På eftermiddagen fixade jag installationen av den nyinköpta Apple TV´n , trvlig sysselsättning!
Resten av dagen blev jag sittande i det nybyggda uterummet och läste och där blev jag kvar till långt in på kvällen, mysigt med kvälls belysning och tända ljus.
 
Nu ska jag ladda för nästa veckas jobb och hoppas att ni får en fin söndag kväll.
 
 
Kommentarer
Postat av: tess

Härliga bilder och du är så duktig som springer... jag borde jag med...

2012-10-01 @ 10:25:49
URL: http://tess701.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0