Regnig torsdags kväll

Publicerat: 2012-05-10 Kl: 20:25:42 | I kategori: Allmänt


Nu är snart veckan slut det är bara en ynka arbetsdag kvar! Jag hoppas att regnet passerar så det blir hyggligt under helgen.
I morgon ska klassen på utflykt till Tunaborgen med matsäck så det får gärna vara uppehåll då med!
Nu har jag testat Dailies Total 1 kontaktlinser i snart tio dagar och det känns som om de är ett vinnande material!!!
Smidiga, mjuka men ändå stadiga att sätta in i ögat. Ögonen håller sig lagom fuktiga och blir inte torra och eländiga.
Nu ska jag köpa fler linser och ett par justa solbrillor!
Testa Dailies Total 1 ni med!
Idag har jag haft hjälp med storstädning hemma och då vill man inte smutsa ner köket det första man gör så det blev soppa till middag. För att piffa till min hemlagade kycklingsoppa (uppfiskad ur frysen) strödde jag i tallriken hackad chili efter smak. Micke tycker inte om stark mat.
Men det gör jag!
Det finns att köpa färdighackad djupfryst, hur bra som helst och med härlig styrka i!!!
Kram på er!
Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ska på linstillpassning nästa vecka, fast vanliga linser :)

Puss puss bästa mamma!

2012-05-10 @ 21:25:37
Postat av: Mamma

God natt o vad bra bilder o kul text kram

2012-05-10 @ 22:20:50
Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Nog bara kroppen som är lite ur fokus :D

2012-05-11 @ 11:28:18
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0