Vårpyssel

Publicerat: 2012-03-25 Kl: 08:33:36 | I kategori: Allmänt


Igår när det var s härligt väder passade jag på att plantera om min fina pelargon som jag fick förra året av mamma.
Som sällskap i mitt pyssel och fika fick jag till min stora glädje, just mamma!
Jag passade även på att plantera en liten vårgrupp att ta med oss när vi skulle bort på kvällen.
För övrigt på festen så berättade en kompis till mig en rätt kul historia, hur hon själv hade gjort på en bensinmack.
Denna vän skulle tanka på en bensinmack och skulle göra det med kortbetalning. Lite svårt var det att få in kortet i lilla facket där det ska in men till slut efter mycket trixande och fixande lyckades hon. Men då när hon slog koden fungerade ingenting!!!!
Va, f... är det fel på den här j.. maskinen!
Kollar lite närmare inser då att hon har lyckats med konststycket att trycka in kortet i kvitto facket...... oops!
Det var bara att gå in på macken och be dem öpna och plocka ut kortet, skämmas lite, tanka och försvinna.
He, he tack för den!
Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Fina bilder :)

2012-03-25 @ 16:41:42
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0