Söndags aktivitet och husmors tips!

Publicerat: 2012-03-11 Kl: 15:39:24 | I kategori: Allmänt


Idag ska jag dela med mig av en bortglömd bra sak, stärkelse! Ja när man har saker som är knepiga att stryka, spraya på lite stärkelse och det går genast lättare!
En annan bra sak är att hänga dukar och bordstabletter i byx/kjolgalgar, så blir de inte vikta någonstans.
Jag brkar köpa mina galgar på Dea för några kronor styck.
Så där ja nu har vi varit husliga i dag! Resten av dagen har spenderats ute i solstolen, jag har visserligen hackat lite is när rastlösheten kom smygande, men annars så.
Bryggläge med tårna i frihet!
Ha en fortsatt skön söndag.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilla <3/mamma

2012-03-11 @ 15:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0