Säsongs premiär för Kajaken!

Publicerat: 2012-03-18 Kl: 16:26:23 | I kategori: Allmänt


Vädret var med mig denna dag och solen kikade fram på eftermiddagen, kajaken hissades ner från sin vinterförvaring och baxades ner till vattnet.Nu var det dags, årets första tur! Jag rustade mig med flytväst och vattentätt fodral till telefonen. Nu skulle jag spana på fåglarna och njuta av avsaknanden av vågor och andra farkoster.
Fiskmåsar och svanar var det enda jag såg idag hägrarna hade inte dykt upp ännu. Men vad gör det det var en härlig tur och det gick att paddla på i bra tempo nu blir det bastu innan middagen!
Nu ska kalvsteken in i ugnen och jag i bastun!
Kommentarer
Postat av: Linn

Gud vad härligt det ser ut, vilken tur att solen kom fram sen:)

2012-03-18 @ 19:39:51
Postat av: Tiina

låter underbart!

2012-03-18 @ 20:51:31
Postat av: Carina Henemo

Vilka mysiga bilder!

Ja jag älskade chokladen! Farligt god! Som sagt är Arne Dahl-filmerna långa, så det blev ett avsnitt igår - det räckte! Får ta det andra ikväll :)

Kram!!

2012-03-19 @ 13:12:22
URL: http://familjenhenemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0