De små små detaljerna.....

Publicerat: 2012-03-23 Kl: 18:27:45 | I kategori: Allmänt


Vi har en kaffe maskin hemma hos oss, jätte bra vi behöver inte brygga vårt morgonkaffe. Men, det är ett evigt passande på den som mot all förmodan skulle lämna maskinen med en lysande röd skärm. Som ni kan se på bilden här ovan så har en viss herr Persson länat kaffemaskinen så!!!!!
Antingen ska man fylla på vatten eller tömma sump, hur svårt kan det vara??????????
Om jag inte visste bättre skulle jag tro att han hade tummen mitt i handen.
Han är faktiskt är himla duktig på att grilla, som här när vi premiär grillar fläskkarre´.
Nu ska ni få recept på en super god marinad till fläskkött.
olja
chilisås
soja
vinäger (för att göra köttet lite mörare)
grillkrydda
ingefära
honung
sambaloelek
Blanda efter eget tycke och smak, lägg köttet i en plastpåse gärna i rumstemperatur de sista timmarna, vänd lite nu och då.
Kommentarer
Postat av: Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!)

Helluuu.... :D Sista dagen för min frågestund är nu...För imorgon så besvaras alla frågor :-) Ställ gärna en fråga! Här har du en direktlänk: http://faillove.blogg.se/2012/march/fragestund-.html



- sorry om du nt gillar såna här kommentarer.

2012-03-23 @ 19:26:45
URL: http://faillove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0