Datorer

Publicerat: 2012-03-06 Kl: 19:19:47 | I kategori: Allmänt


Det är bara att inse vi är olika när det gäller intresse och kunskap om datorer. Jag älskar datorer, när de fungerar och det gör de faktiskt oftast! Men när det börjar knasa till sig så kan det bli riktigt jobbigt.
Jag har full förståelse för alla som inte är riktigt vän med sina datorer jämt. Men många gånger så är det vi människor som ställer till det för oss själva när vi blir för stressade och inte hinner tänka klart.
Jag kan bara se till mig själv, ibland kan jag bli helt nollställd, känna mig som om någon frågar om något helt nytt jag aldrig har hört talas om?!
Men efter ett tag kan enkronan ramla ner och det tänds ett liljeholmens där inne, voila! Jag kommer på det! Är det inte fantastiskt!
Så idag när jag kom hem blev det en stunds mindfullness och yoga för att samla tankarna och koppla av.
Hoppas ni får en skön kväll.
Kommentarer
Postat av: Tiina

Mindfulness á la Schenström? Funkar på mig iaf.

2012-03-06 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0