Aprilväder

Publicerat: 2012-03-31 Kl: 10:25:42 | I kategori: Allmänt


Imorse vaknade jag och när jag tittade ut genom fönstret såg jag detta!
Skulle det vara nödvändigt?  Inte nog med att det toksnöar det blåser också!
Det är bara att hoppas att det går bort lika fort som det kom!
Vår ena dotter ska åka till Kina över påsken och behövde låna en liten kamera, hon får då låna vår lilla digitalkamera. När jag skulle leta fram minneskort till den hittade jag lite andra minneskort som inte passade någonstans. Men jag passade på att titta på dem för att se vad som var på dom eller om de var tomma. Två var helt tomma men på ett var det lite kul bilder.
Vår Lilla Pelle!!!
Världens mysigaste tax!
Hoppas ni får en skön lördag.
Kommentarer
Postat av: Linn

Åh..saknar!!!

2012-03-31 @ 17:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0