Fototriss och höstterminsstart!

Publicerat: 2012-08-12 Kl: 20:02:09 | I kategori: Allmänt


Nu är sommarlovet slut och snart börjar alla barn skolan men i morgon är det dags för lärarna att börja jobba.
Helgen har varit full av aktiviteter, vi har börjat bygga ett uterum maken snickrar och jag målar. Nu väntar vi bara på att plåtslagaren ska komma och lägga på taket och glasmästaren ska sätta in skjutdörrar/fönster. När det är klart ska hela härligheten inredas!
 
Trots detta hann jag med kantarell och hallonplockning!
 
När jag var ute med kajaken kom fiskgjusen på sin vanliga spaningsrunda efter mat, det är altid lika härligt att se hur de glider fram.
 
 
Veckans fototriss är mat!
http://fototriss.blogspot.se
Här kommer mitt bidrag, massor av mumsig mat!
 
 
Thailändsk gryta.
 
 
Kyckling med peppar och vitlök.....m.m.....
 
 
Biff med nudelsallad.....
 
Hoppas ni får en skön kväll! Kram på er alla!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder som vanligt Hallonen Mums

2012-08-13 @ 08:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0