Vårkänslor

Publicerat: 2012-04-25 Kl: 21:14:20 | I kategori: Allmänt


Idag när jag åkte till jobbet var det massor av harar ute och skuttade på fälten. På ett ställe en hel hord med säker tjugo stycken och på ett annat ställe kom det sex stycken skuttande i samlad trupp!
Häggen är på gång!
Lite kyligt är det på morgonen när jag hämtar morgontidningen.


En liten mystävling!!!



http://www.sojkasframtid.se/tavla-om-1-av-3-lyxiga-spa-paket-i-samarbete-weleda/#comment-11962
Hur har ni det med sjukdomar på era jobb? Hos oss har det slagit till igen, massor av sjuka personer och inga vikarier går det att få tag på!
Nu hoppas vi att alla sjuklingar kryar på sig under helgen och är pigga och friska nästa vecka.
Igår gjorde jag sockerpasta för att kunna göra rosor till tårtor. Till helgen är det 25 års kalas här hemma så det blir till att träna på många rosor!!!!
Jag har just konstaterat att jag måste köpa grönfärg till blad annars blir det inte så bra!
Natti natti och sov så gott!
Kommentarer
Postat av: Linn

Rosorna blev jättefina :)

2012-04-26 @ 10:06:32
Postat av: malin

Vad kul att du hittade in till min blogg :) jag brukar faktiskt äta med måtta men denna helg ser lite "farlig" ut med alla kalorier ^^ alla dagar kommer för tätt inpå men ibland lär man väl unna sig med antar jag ;p men vardagar är bra att köra fullt ös med både träning och bra kost, brukar hålla i sig på helgerna med men som sagt ett litet unnarstråk denna helg ^^ tack så mkt och hoppas din helg blir toppen :)

2012-04-26 @ 21:53:49
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Fnulan

Ja nu är det nära.. så nära så man känner vårdofterna!

Kram

2012-04-26 @ 23:55:36
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0