Aprilsnö!!!!!!

Publicerat: 2012-04-14 Kl: 08:45:30 | I kategori: Allmänt


Det var det här man vaknade upp till i morse! Trist fast ännu värre för de stackars fåglarna som har flyttat hem igen. Tänk på de små sädesärlorna, hur ska de klara sig nu när gräsmattan är klädd med snö? Det är bara att hoppas att det smälter fort, väldigt fort!
Igår fick jag den stora äran att åka ut till Arlanda för att hämta unga fröken från hennes Kina resa.
Behöver jag säga att väskan var tung?
Vad ska man hitta på idag då, för utom ev. snöskottning? Det är ju blötsnö så jag tror att den får ligga och smälta av sig själv! Det blir bara en lite stig att gå på till och från parkeringen och garaget.......
Hoppas ni har bättre väder än jag, på åter hörande!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Sk.. väder. <3

2012-04-14 @ 16:55:08
Postat av: filippa

jag och röstar ut TVÅ stycken vinnare för att få en egen stor fet länk här på bloggen!



det ända du behöver att göra är :



1. försöka dela tävlingen så fort som möjligt.



2. Skriv här nere på kommentarer "jag är med"



Du har inget att förlora!



Tävlingen avslutar inte fråns 21.oo



LYCKA TILL!

2012-04-15 @ 19:28:36
URL: http://filippavilmalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0